Powered By Blogger

sâmbătă, 25 februarie 2012

Jurnalul Theodorei (din cartea "Wycca şi oul magic" de Ann Downer)

     Dragă jurnalule ,


  Am să-ţi destăinuiesc un mare secret! Acum câteva zile, am găsit o carte veche de tarot   lipită pe talpa pantofului meu... şi pe carte era desenat un dragon wyvern. Miko (bona mea) a spus imediat să o predăm la muzeu, mai ales că nişte prieteni de-ai ei au studiat-o îndeaprope şi au descoperit că datează din secolul al XIII-lea...    dar eu (cum sunt o colecţionară de cărţi cu wyverni ), m-am împotrivit. Însă ca să evit o ceartă cu Miko, am făcut o copie la cartea originală (pe ascuns, bineînţeles).
   Pe când eram la acei prieteni ai lui Miko, au venit două persoane suspecte... un domn, care se uita cu lăcomie la cartea aceasta veche de tarot şi o doamnă, care părea să fie asistenta lui... Hmmm...
   Însă asta nu e mai ciudat decât ceea ce avea să se întâmple după aia... dintr-o dată, Miko a început să se poarte ciudat... a murdărit măsuţa de cafea din sufragerie cu ojă şi a făcut o mâncare groaznică (făcută din coji de ouă şi ciocolată). Ce mai reţetă, nu? E ceva cu ea. Nu-i adevărata Miko... N-o mai recunosc! M-am dus în spatele casei şi m-am urcat în copacul unde obişnuiam să stau când eram mică... Acolo însă s-a întâmplat cel mai ciudat lucru care i se poate întâmpla vreodată unui om... băgând mâna în scorbura unde îmi pusesem piatra în formă de inimă, am dat peste ceva necunoscut. Mai întâi am crezut că e un pui de veveriţă pierdut, însă când l-am scos afară... am amuţit. Nu, nu era niciun pui de veveriţă sau de pasăre, ci un... wyvern Ce-i drept, nu unul matur, ci un pui... săracul, era speriat rău de tot şi mai întâi a încercat să se apere, ciupindu-mă. Dar eu l-am luat cu blândeţe în braţe şi s-a mai liniştit. Vă daţi seama că trebuia să găsesc un plan... pentru că nu puteam să adăpostesc un pui de wyvern în casă, şi mai ales când Miko se purta aşa ciudat... aşa încât l-am dat pe Frankie (motanul lui Miko) afară din cuşca lui şi l-am adăpostit pe wyvern, apoi am agăţat cuşca de spatele bicicletei, am minţit-o pe Miko că mă duc la o prietenă, iar apoi m-am apucat să caut locul perfect pentru wyvern... şi ştiu unde! Se află acolo unde eu şi prietenii mei ne întemeiaserăm un club secret, un loc neştiut de nimeni în care n-avea acces nimeni...   O să fie perfect pentru micuţul meu wyvern!    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu