Powered By Blogger

sâmbătă, 5 mai 2012

Jurnalul lui Miri ("Academia Prinţeselor" - SHANNON HALE)

  • Dragă Jurnalule, 
Portretul meu

Mă numesc Miri, am 14 ani şi locuiesc pe Muntele Eskel. Duc o viaţă modestă, împreună cu tatăl şi sora mea. Însă acum câteva zile mi s-a întâmplat ceva foaaarte ciudat, ce poate să-mi schimbe complet viaţa... ...Într-o dimineaţă, m-au trezit goarnele. Nu, nu era vorba despre nişte tâlhari, ci despre preoţii regelui, veniţi din ţinuturile de jos pentru a face un anunţ important: prinţul îşi caută mireasă. Şi vrea o fată tocmai de pe Muntele Eskel! Ce mai oportunitate! Însă, înainte ca prinţul să-şi aleagă soţie pe una dintre noi, trebuie să urmăm cursurile Academiei Prinţeselor. Acolo vom învăţa bunele maniere şi cum să ne comportăm ca nişte adevărate prinţese. Dar oare chiar asta îmi doresc EU? Să devin prinţesă? Visul meu dintotdeauna a fost să lucrez într-o carieră de piatră, însă tata consideră că sunt prea mică acum pentru aşa ceva...Aşa încât nu-mi rămâne decât să plec la academie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu